Kto mnie wspiera?



Jak pewno zauważyliście zarówno na moim Insta, Facebooku, Tweeterze itd. często wspominam o osobach/firmach wspierających moją biegową ścieżkę, których logo zauważyć można na koszulkach.

Wypada zatem powiedzieć kim oni tak naprawdę są. Najważniejsze w tym wszystkim – nie otrzymuję od nich żadnych pieniędzy! Wsparcie mojej osoby odbywa się poprzez porady, usługi czy też pomoc medialną.

Bartłomiej Janecki – fizjotrener.janecki


Bartek to mój przyjaciel, brat, sąsiad a zarazem trener i fizjoterapeuta. Pomaga mi poprzez rozpisywanie, korygowanie i dozór nad moim treningiem funkcjonalnym/siłowym. Poza treningiem wspiera mnie również poprzez porady i zabiegi fizjoterapeutyczne w trakcie przygotowań i po startach. Jego pomoc jest nieoceniona, to dzięki niemu stanąłem na nogi po ubiegłorocznej przygodzie z ITBS.

Games Factory – znane dawniej jako Games Factory Publishing


Prężnie rozwijająca się firma zajmująca się grami planszowymi. Jeden z założycieli Jakub Mann to drugi z moich przyjaciół i braci. Games Factory pomaga mi w kwestii medialnej, oraz przekazuje datki za moje starty w akcjach charytatywnych takich jak np. Wings for Life. Często też przyjeżdżam do miejscowości startu kilka dni wcześniej i czas zabijam grając w ich gry (KINGDOMINO rządzi!)

Edyta Weronika Kloss – Lady Barber









Z Edyta poznaliśmy się niespełna rok temu, ale od samego początku znaleźliśmy nić porozumienia i z cyklicznego golenia i strzyżenia zrobiło się przyjacielskie spotkanie. Wsparcie Edyty polega na tym bym przynajmniej na starcie wyglądał jak człowiek 😉 To ona dba o moją brodę i fryzurę. Na większości zdjęć z biegów ultra i tak wyglądam na sponiewieranego to chociaż broda w miarę wygląda.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hołda Kostuchna

Montano Cortina Stretch

Biegi w Szczawnicy 2018 – Dziki Groń 64km