2019 - STOP!

To, że ten rok będzie ciężki wiedziałem już od dawna choć nie spodziewałem się, że w ten sposób.

Na rok 2019 solidnie ograniczam działalność blogową. Nie odbierz mnie źle czytelniku to nie lenistwo, nie olewactwo, ale to bieganie nauczyło mnie stawiać sobie priorytety i wiedzieć kiedy powiedzieć STOP.

Życie rzuciło mnie na głęboką wodę, podjąłem rękawice i jest masa rzeczy, które wyjdą na pierwszy plan - prywatnie, rodzinnie, zawodowo.

I to nie, że nie nie biegam! Miałem do wyboru - ograniczyć bloga do minimum, coś tam wrzucać na insta, ale trenować, albo skupić się na social mediach, ale ograniczyć treningi. Wybór był dla mnie prosty.

Co mogę powiedzieć... przepraszam. Przepraszam, że będzie się działo mniej, ale robię to po to by w 2020 było tu więcej, lepiej, bardziej pro.

Szukajcie mnie na Insta  i trzymajcie kciuki by wszystko poszło zgodnie z planem i bym już po wakacjach wrócił do pisania.

Pozdrówki!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hołda Kostuchna

Montano Cortina Stretch

Biegi w Szczawnicy 2018 – Dziki Groń 64km